Horse Head Huffer Network

Funny Exams

 
Rate This Image
  • 4.5 out of 769 votes
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4.5 by 769 huffers

Funny Exams and Tests

 - If you're German why aren't you writing in German?

"LMAO "like all things Spanish, it is dangerous" "

 

What Others Are Saying

 
 
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    • +1
    Jeremy spoke in... class todaaaaayyyyyy ^_^
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    • +1
    Chuck Norris??
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    • +1
    I write EXACTLY like this, lol and I get the SAME reactions from my teachers.... lmfao :D
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    • +1
    "We refuse to satiate the Peruvian gods" **** Priceless...
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    • +1
    rofl im peruvian
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    The way this is written immediately reminds me of Jeremy Clarkson. Must be written by him :D
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    Jeremy spoke in class, today...
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    "These other places are to the east. Of the water." HA!
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    *clops* very will, geromy.
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    I love how George W Bush is referenced out of nowhere
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    Needless to say, this didn't work and everyone died. I love this kid!
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    HMM JEREMY MUST BE RELATED TO PETER.
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    Uh Oh, better stay away from all things Spanish.
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    Bla
    • Thumb-up
    • Thumb-down
    where are these places? also places with water but usually not as warm as Al Nino

Comment On This Exam

 

You can join the discussion by adding your comment below.

Solve If You Aren't A Zombie